تمدید قرارداد بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا با لایپزیگ

تمدید قرارداد بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا با لایپزیگ

بازیکن فرانسوی لایپزیگ قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در آلمان ماندنی شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، کریستوفر انکونکو ستاره فرانسوی فصل بسیار خوبی را با لایپزیگ پشت سر گذاشت. این بازیکن فرانسوی با وجود آن‌که یک هافبک بود اما توانست ۲۰ گل برای تیمش به ثمر برساند. انکونکو توانست عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را به دست آورد. او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار  داشت ولی تصمیم به ادامه حضور در این تیم گرفت.

در حالی که قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ با تیم آلمانی اعتبار داشت، او بعد از توافق با سران این تیم قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد تا بازیکن ملی پوش فرانسوی در لایپزیگ ماندنی شود. 

پیش از این بند خریدی در قرارداد او وجود نداشت ولی حالا به درخواست این فوتبالیست یک بند خرید در قرارداد او با لایپزیگ گنجانده شده است.  بند خرید او اکنون ۶۰ میلیون یورو است و هر تیمی که خوهان به خدمت گرفتن او است باید چنین رقمی را به لایپزیگ بپردازد.

او از آکادمی پاری سن ژرمن خودش را مطرح کرد و در نهایت ۷۸ بازی برای تیم اصلی انجام داد، اما در سال ۲۰۱۹، لایپزیگ توانست او را به خدمت بگیرد. این بازیکن فرانسوی که احتمالا یکی از نفرات اصلی دیدیه دشان در جام جهانی قطر است، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ پنج گل و در فصل بعد  هفت گل به ثمر رساند. 

با این حال فصل اخیر برای انکونکو درخشان بود. او در ۵۲ بازی ۴۲۴۲ دقیقه بازی کرد و با وجود اینکه مهاجم اصلی نبود، فصل را با ۳۵ گل و ۱۶ پاس گل به پایان رساند. این آمار باعث شد تا خیلی از تیم های بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند و تصور می شد او تصمیم به رفتن از لایپزیگ بگیرد ولی فعلا این بازیکن در آلمان ماندنی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *