قانون پر شدن چاه های غیرمجاز باید برای همه یکسان اجرا شود

سادس/مرکزی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه پر کردن چاه های غیرمجاز، چاه های افراد دارای نفوذ هرگز مسدود نمی شود، در حالی که باید قانون برای همه یکسان اجرا شود.

ولی اله بیاتی، پنجشنبه دوم تیر در نشست هم اندیشی با رئیس کل دادگستری استان مرکزی، اظهار کرد: قضاتی که حجم پرونده آنها بالا باشد دچار روزمرگی شده و نمی توانند به خوبی تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات منابع طبیعی تمامی اراضی روستا را به نام خود ثبت کرده و به مردم می گوید برای احقاق حق خود شکایت کنید و برخی افراد سالخورده و بی سواد توان این کار را ندارند، از طرفی سوق دادن افراد به سوی دادگستری اشتباه است و باید کمیسیون های مربوطه پیگیری در این خصوص را انجام دهند.

بیاتی در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در این راستا دهیار و شورا باید موظف به پیشگیری از این مشکل شوند تا پیش از تشکیل پرونده و تخریب از سوی مامورین، از ساخت این سازه ها جلوگیری شود همچنین متاسفانه در حوزه پر کردن چاه های  غیرمجاز نیز چاه های افراد دارای نفوذ هرگز مسدود نمی شود، در حالی که باید قانون برای همه یکسان اجرا شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان در بین مردم هستند و مردم توقع پیگیری مشکلات را از نماینده دارند، بر این اساس دادگستری یک نفر به عنوان نماینده پاسخگو به نمایندگان استان جهت پیگیری امور معرفی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *