ایران پیشگام مبارزه با مواد مخدر در دنیاست/ امنیت اروپا مرهون شهدای مبارزه با مواد مخدر

سادس/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به جانفشانی شهدای مبارزه با مواد مخدر، گفت: ما علاوه بر تامین امنیت کشور، به نوعی امنیت اجتماعی اروپا را نیز تامین کرده ایم.

سردار سعید دادگر امروز در یادواره ۸۳ شهید مبارزه با مواد مخدر که به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاههای فرهنگی و اجرایی و سازمان مردم‌جهاد آوای جوانان پویا برگزار شد، اظهار کرد: امروز دنیا با پدیده شوم مواد مخدر با ابعاد جدید و پیچیده تری روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امروز پدیده شوم مواد مخدر در همه ابعاد از کشت گرفته تا ترانزیت و بسته بندی و فروش به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم پیش روی ماست، افزود: این موضوع دغدغه همه مسولان در استان اعم از استاندار، معاون سیاسی، نیروی انتظامی، دبیرخانه و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با تقدیم شهیدان در این راه نشان داده که همواره برای مقابله با ابن پدیده شوم با قدرت ایستاده است، ادامه داد: ایران اسلامی در کنار کشوری قرار گرفته که عمده ترین تولید کننده مواد مخدر است و بخشی از مافیای دنیا نیز با برنامه ریزی برای ضربه زدن به جوانان ما به سرمایه گذاری در تولید و پخش آن همت گمارده اند.

دادگر جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی مقام معظم رهبری و تقدیم شهیدان بسیار پیشگام مبارزه با مواد مخدر در دنیا دانست و تصریح کرد: ما هم برای امنیت و آسایش اجتماعی ملت خودمان و هم امنیت دنیا در حال مبارزه ایم و همه کشورها می دانند که اگر مبارزه ایران نباشد اروپا زیر بار شیوع مواد مخدر قامت خم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر امروز ایران به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شده است به دلیل وجود فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری، غیورمردان نظامی و انتظامی و شهدای حرم است، اضافه کرد: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *