بازدید مدیرکل محیط زیست استان اصفهان از دفتر سادس

سادس/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با حضور در دفتر سادس یاد و خاطره دو خبرنگار حوزه محیط‌زیست را که سال گذشته فوت شدند، گرامی داشت.

ایرج حشمتی، امروز(چهارشنبه، اول تیرماه) در نخستین سالگرد فوت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران حوزه محیط زیست سادس و ایرنا که سال گذشته در حین مأموریت خبری برای بازدید از دریاچه ارومیه در اثر حادثه واژگونی اتوبوس از دنیا رفتند، با حضور در دفتر پایگاه خبری سادس در اصفهان یاد و خاطره این دو خبرنگار را گرامی داشت.

وی در این بازدید به اهمیت کار خبرنگاران در حوزه محیط‌زیست تأکید کرد و گفت: این خبرنگاران با عشق و دل و جان برای حفظ منابع طبیعی و زیستی کشور تلاش می‌کنند و این دو خبرنگار عزیز که سال گذشته به دیار باقی شتافتند از این قاعده مستثنی نیستند و اداره کل محیط زیست همواره در کنار این خبرنگاران دلسوز می‌ایستد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، خاطرنشان کرد: امانتداری، موثق بودن و اعتبار بالای اخبار از ویژگی‌های مهم پایگاه خبری سادس است که این خصیصه‌ها پایگاه خبری مذکور را در کشور شاخص کرده است.

در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از بخش‌های مختلف پایگاه خبری سادس بازدید کرد و در جریان چگونگی ارسال اخبار قرار گرفت و در پایان لوح یادبود مزین به تصویر این دو خبرنگار فقید را به این پایگاه خبری اهدا کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *