تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

 غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و جمعی از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی، صمت و کشور: ضرورت رسیدگی به کمبود آرد در استان گلستان و شهرستان های حوزه انتخابیه، همچنین به وزیر بهداشت درباره ضرورت تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان بیمارستان رامیان و ارتقا بیمارستان خان ببین.

 حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: مبنی بر لزوم رفع مشکلات کارکنان ادغامی ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، همچنین با ۳۹ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی لزوم توزیع فوری نهاده های دامی در سامانه بازارگاه جهت جلوگیری از بحران محصولات و رفع مشکلات دامداران.

ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و تعدادی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم اجرای جز ۱  بند ص تبصره ۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص تامین کالاهای اساسی.

مهدی اسماعلی نماینده میانه به وزیر کشور: لزوم تجهیز آتش نشانی شهرستان میانه به نردبان مناسب با توجه به تعداد ساختمان های بلند.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و تعدادی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: ضرورت رسیدگی به عوامل خارجی افزایش آلاینده ها و ریزگردها توسط وزارت امور خارجه با اتکا به قوانین بین المللی محیط زیست، همچنین به وزیر راه مبنی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح جابجایی خانوارهای ساکن در مناطق فرسوده و آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق امن.

جعفر قادری شیراز و تعدادی از نمایندگان به وزیر راه و کشور: پیگیری لزوم نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده های برون و درون شهری، همچنین به وزیر بهداشت درباره لزوم رسیدگی به تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس ۱۱۵.

ملک فاضلی نماینده سراوان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی فوری به بحران کمبود آب در حوزه انتخابیه.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *