سعادتی: قانون مالیات اصلاح شود

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز اصناف گفت: اصناف دو سال درگیر کرونا بودند چرا به جای تشویق به بازاریان فشار وارد می شود؟ باید جلوی اینگونه شیوه مالیات گرفته شده و قانون مالیات اصلاح شود.

به گزارش سادس، مهدی سعادتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی بدانند وضعیت مسائل کشاورزی در استان مازندران و بابل خوب نیست و نمی دانیم چرا رفتار وزارت جهاد در دفاع از تولیدکنندگان اینچنین است و از کسانی که در هوای شرجی و گل و لای زمین های کشاورزی برای قوت ملت تلاش می کنند، حمایت نمی کند.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به فصل کشت برنج ستاد مقابله با قاچاق کالا، وزرای نفت و نیرو سریعا مشکل سوخت چاه های کشاورزی را حل کنند.

نماینده مردم بابل خطاب به وزیر نیرو گفت: کارشناسان از هر کشاورز ۱۵۰ هزار تومان برای هر چاه آبی پول دریافت می کنند که مثلا یک روستا با ۱۰۰ چاه ۱۵ میلیون تومان می شود و می خواهیم که از این رویه جلوگیری شود.

سعادتی در ادامه با تبریک روز اصناف خطاب به وزیر اقتصاد و سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: اصناف دو سال درگیر کرونا بودند، به جای تشویق چرا این فشار به بازاریان وارد می شود و باید جلوی اینگونه شیوه مالیات گرفته شده و قانون مالیات اصلاح شود و تخفیف لازم به آنها داده شود.

وی در رابطه با موضوع هسته ای یادآور شد: در سفری که چند روز پیش از منطقه مورد نظر داشتیم خوشبختانه شاهد اقتدار هسته ای کشور بودیم که در سایه رشادت دانشمندانمان دوربین‌های فراپادمانی جمع شد و نفس شیطانی دشمن با این اقدام مقتدرانه نظام اسلامی به شماره افتاده و قطعا شاهد توفیقات بیشتر نظام در این زمینه هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *