علیزاده: تعدیل مدافعان سلامت برخلاف انصاف و منویات رهبری است

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مدافعان سلامت و پرستاران به کارگیری شده در شرایط کرونایی آرام آرام در حال تعدیل هستند» تاکید کرد که این کار بر خلاف انصاف و منویات رهبری است و از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواست تا مانع از این اقدام شود.

به گزارش سادس، علی علیزاده نماینده مراغه در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: سابقه اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین کرونا بر کسی پوشیده نیست امروز وقتی موضوع اصلاح قانون مالیاتی در دست اقدام است حتماً باید توجه داشته باشند که نباید فرار مالیاتی عده‌ای قلیل وسیله ای برای تنبیه عموم بازاریان و اصناف شود.

وی در تذکر دیگری به وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: مدافعان سلامت و پرستاران به کارگیری شده در شرایط کرونایی آرام آرام در حال تعدیل هستند که این بر خلاف انصاف و منویات رهبری است و باید توجه شود که این کار صورت نگیرد. همچنین دانشکده های علوم پزشکی تعهد محضری از دانشجویان دندان پزشکی و محیط می گیرند و اجازه جذب و به کارگیری به آنها نمی دهند که باید پیگیری شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *