آمادگی مترو تهران برای خدمات‌رسانی در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از به‌کارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی ها در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش سادس و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛  با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبراعظم (ص) و امام هشتم (ع)، در روز جمعه ۲۰ خردادماه 1401 ، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ‌از ساعاتی قبل از آغاز مراسم سرویس دهی ویژه ای را در شهر زیرزمینی بخصوص در خط چهار  برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران انجام می دهد.

این مراسم در ساعت ۱۷:۳۰ با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی تهران برپا می‌شود. در همین راستا و به‌منظور افزایش رفاه حال شهروندان، فاصله حرکت قطارهای در خط ۴ متروی تهران  از ۷ به ۴ دقیقه  و در خط ۳ از ۱۰به ۷ دقیقه کاهش می‌یابد.

گفتنی است میزان ازدحام در ایستگاه‌های مترو به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و با توجه به حجم مسافران هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابه‌جایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام می‌شوند.

به گزارش سادس و بنابر اعلام سایت شهر، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق » در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع)، فردا جمعه ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد.

در این رابطه دانشگاه تهران ساعت ۱۷:۳۰ عصر فردا میزبان اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی خواهد بود.

حجت الاسلام مسعود عالی سخنران این مراسم است و عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویان‌فر به مدیحه‌سرایی در این اجتماع خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *