هدف از همایش کوپ ها؛ بازنگری و اشراف بر نقاط قوت و ضعف پلیس است

فرمانده انتظامی استان گفت: هدف اصلی از برگزاری همایش کلانتری ها و پاسگاه ها، بازنگری و مقایسه عملکرد و بالابردن اشراف برنقاط قوت و ضعف و برآورد دقیق از وضعیت حاضر پلیس البرز با توجه به شاخص ها و معیارهای ناجا است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کامرانی صالح” در همایش کلانتری ها و پاسگاه های استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد با تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اخترآسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار کرد: ما شیعیان خداوند متعال را شاکریم که نعمت امامت و ولایت را به ما عنایت فرمودند تا در برهه های مختلف و حساس زمانی راه هدایت و نجات را به ما نشان دهند.

وی با اشاره به اهداف این همایش گفت: امروز در جمع معاونان، روسای پلیس های تخصصی و کلانتری ها، فرماندهان پاسگاه ها و مسئولان استانی هستیم تا درخصوص عملکرد امسال کلانتری ها و پاسگاه های پلیس استان بازنگری داشته باشیم و بررسی کنیم که چقدر با شاخص های اعلامی فاصله داریم و به نقاط قوت و ضعف خود اشراف بیشتری پیدا کنیم.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و انتخابات، مأموریت ها و بار کاری بیشتری بر دوش کارکنان قرار خواهد گرفت و این مسئله نیز باید مد نظر همکاران باشد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: امروز افزایش و گستردگی مأموریت ها و همچنین سرعت و پیچیدگی مسائل اجتماعی که در نوع جرایم نیز اثرگذار بوده ضرورت استفاده هرچه بیشتر و بهتر نیروی انتظامی از علوم روز به خصوص ” آی تی” را بیش از گذشته محسوس ساخته است.

وی گفت: با توجه به اینکه نگاه پلیس یک نگاه جامعه محورانه است باید به مقوله آموزش و آگاه سازی عمومی و سهیم نمودن مردم در حوزه های مختلف امنیت توجه ویژه ای شود.

کامرانی صالح بیان داشت: استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت، دارا بودن چهارزندان بزرگ کشور، محورهای مواصلاتی عمده و مسائل و معضلات اجتماعی مانند حاشیه نشینی و همچنین وجود کارگاه ها و کارخانجات متعدد، دارای شرایط امنیتی ویژه ای است که کار مأموران پلیس را حساس تر می کند.

وی در پایان از همه همکاران و مسئولان استان که با کارجهادی در تأمین نظم وامنیت تلاش شبانه روزی دارند تقدیر کرد.

گفتنی است ، در این مراسم از فرماندهان، روسای پلیس های تخصصی و کارکنانی که در جهت تجمیع خطوط ۱۱۰ پلیس استان فعالیت داشتند با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *