کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در نائین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۵۸ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند یک محموله مواد افیونی را با استفاده از خودروهای سبک و تیزرو وارد اصفهان کنند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور “نائین-اردستان” اعزام و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک پژو پارس متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : قاچاقچیان به دستور ماموران توجهی نکرده و اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی و سنجیده هر دو خودرو متوقف شدند.

سرهنگ کریمی بیان داشت : در بازرسی به عمل آمده از این دو خودرو مقدار ۱۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۵۸ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش از سواری پژو پارس کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری چهار سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر دراولویت کاری پلیس می باشد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به اینگونه افراد نخواهد داد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *