افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان امروز (۹ خردادماه) خبر داد.

به گزارش سادس احسان حامد مقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، گفت: در این روز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال و برگزاری جشن قهرمانی تیم استقلال در ورزشگاه آزادی سرویس‌دهی در خطوط ۴،۲ و ۵ مترو افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه برای این مسابقه برنامه‌ریزی با درنظرگرفتن برگزاری جشن قهرمانی استقلال انجام شده است، افزود: به‌منظور رفاه حال تماشاگران و تسهیل در رفت آمد آن‌ ها سرویس‌دهی از ایستگاه ورزشگاه آزادی تا ساعت۲۳و۱۷ دقیقه به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) با سرفاصله ۱۵ دقیقه و از ایستگاه ورزشگاه آزادی به سمت ایستگاه گلشهر تا ساعت ۲۳و ۱۰ دقیقه با سرفاصله حرکت هر ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد. 

به گزارش مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: قطار فوق العاده در خطوط ۲ و ۴ از ساعت ۲۲ تا ۳۲و ۳۵ برنامه‌ریزی‌شده است و آخرین حرکت مسافری از ایستگاه‌های تهران (صادقیه) و ارم سبز ساعت ۲۳و۳۵ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *