تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری تصویب شد

تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری تصویب شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش کارگری امروز (شنبه) هفتم خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش سادس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش کارگری امروز شنبه هفتم خرداد به ریاست محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری، مستجاب الدعوه معاون امور مجامع فدراسیونها، محمد مهدی نبی و غلامحسین زمان آبادی اعضای هیات رئیسه و افتخاری نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

در این مجمع همچنین گزارش عملکرد  مالی فدراسیون توسط خزانه دار و بازرس فدراسیون ارایه و تقوبم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در این مجمع  به بررسی عملکرد سال گذشته فدراسیون پرداخت و گفت: در سالی که گذشت ۵۹ رقابت (۲۳ رقابت در بخش زنان و ۵۶ رقابت در مردان) برگزار کردیم که تعداد رقابتهای بانوان نسبت به سال های گذشته با وجود محدودیت های کرونا رشد قابل توجهی داشت.

وی افزود: تقویم ورزشی خود را بر مبنای شرایط کرونا تدوین کردیم به طوری که در ۶ ماه اول به دلیل محدویت های کرونا، برنامه های خود را به صورت مجازی و ۶ ماه دوم به سمت فعالیت های میدانی پیش بردیم.

رمضی توسعه ورزش همگانی و سلامت محور را یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های فدراسیون در سال جاری عنوان کرد و افزود: در بحث ورزش همگانی سعی کردیم نگاه مقطعی به ورزش کارگری نداشته باشیم و همواره در محیط های مختلف برای کارگران و خانواده های آنها فعالیت های ورزشی فراهم و آنها را به سمت ورزش ترغیب کنیم.

وی با اشاره به پررنگ‌ بودن بحث آموزش در فدراسیون ورزش کارگری، خاطرنشان کرد: طی۳ سال اخیر موضوع آموزش تحول اساسی در این فدراسیون داشته است، به طوری که در سال گذشته موفق به برگزاری ۹۷ دوره آموزشی در بخش های مختلف شدیم.

رمضی خاطرنشان کرد: ورزش کارگری با وجود محدودیت های زیادی که از نظر اعتباری دارد، اما همواره افتخارات زیادی داشته است.

در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون آماتور ورزش کارگری، خزانه دار، خبره ورزشی زن و مرد و تنها نماینده هیات رئیسه فدراسیون ورزش کارگری معرفی شدند.

در حاشیه برگزاری مجمع  عمومی سالیانه فدراسیون آماتور ورزش کارگری که در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، محمد ابراهیم رستگار پور از بین ۶۴ رای ماخوذه با کسب ۵۸  رای به عنوان خزانه دار فدراسیون، کمال تنها با کسب ۵۸ رای به عنوان خبره ورزشی مرد و کبری الله کرمی با کسب ۵۴ رای خبره ورزشی زن معرفی شدند.

همچنین از بین هیات های استانی نیز تنها هیات استان کرمان از بین ۶ کاندیدای شرکت کننده برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون، با کسب ۱۷ رای، اکثریت آرا را جهت عضویت در هیات رئیسه فدراسیون ورزش کارگری کسب کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *