رضایت رهبری از عملکرد دیوان محاسبات ایفای تکالیف قانونی محوله را ضروری تر می کند

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و گفت: بی تردید این عنایت مشفقانه ، ایفای تکالیف قانونی محوله را ضروری تر و کارکنان دیوان را به ادامه راه و حصول نتایج مورد انتظار حضرتعالی، امیدوارتر می کند.

به گزارش سادس، روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تمجید از چابکی و گزارشهای به‌موقع دیوان محاسبات در چند سال اخیر، گفتند: اخیرا دیوان محاسبات بررسی بودجه بعضی از شرکت‌های دولتی را نیز آغاز کرده که اگر آن را به همه شرکت‌های دولتی تعمیم دهید از جمله امتیازات این مجلس خواهد بود.

در پی تمجید مقام معظم رهبری از دیوان محاسبات، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی به شرح زیر از رهبرمعظم انقلاب تشکر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی،  حضرت امام خامنه ای «ادام الله ظله الشریف»

سلام علیکم

اظهار رضایت حضرتعالی از عملکرد دیوان محاسبات کشور، مایه مباهات و نشان افتخار گرانقدری بر لوح ضمیر کارکنان و کارشناسان خدوم این دستگاه و پشتوانه ای معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تأکید معظم له است.
بی تردید این عنایت مشفقانه ، ایفای تکالیف قانونی محوله را ضروری تر و  کارکنان دیوان را به ادامه راه و حصول نتایج مورد انتظار حضرتعالی، امیدوارتر می نماید. از خداوند متعال، توفیق پیروی از رهنمودهای حکیمانه  آن رهبر فرزانه را خواستارم.

فرزندتان
مهرداد بذرپاش»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *