کمیته اخلاق به لیگ دسته دوم فوتبال ورود کند/از صعود شهرداری بندرعباس به لیگ یک اطمینان دارم

کمیته اخلاق به لیگ دسته دوم فوتبال ورود کند/از صعود شهرداری بندرعباس به لیگ یک اطمینان دارم

سادس/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه مگر مردم بندرعباس چه گناهی کرده اند که اینچنین باید سرشان بریده شود، اظهار کرد: مطمئن باشید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول صعود می کند.

امیر خلیفه اصل پس از صعود تیم شهرداری بندرعباس به مرحله پلی آف لیگ دسته اول کشور، در گفت و گو با سادس، افزود: اول از همه برای مردم هرمزگان و طرفداران تیم شهرداری بندرعباس خوشحالم که توانستیم کمی دلشان را شاد کنیم و امروزی شادی هواداران روی سکوها باعث خوشحالی و غرورم است.

وی با بیان اینکه امروز نتیجه تلاش و زحمت ماه های خود، کادرفنی و بازیکنانم را گرفتیم، خاطرنشان کرد: هنوز این راه ادامه دارد و وارد یک مرحله حساس شده ایم که اجازه کوچکترین اشتباهی نداریم و تنها هدفمان پیروزی در مرحله پلی آف و صعود به لیگ دسته اول کشور است.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه در دیدار برابر آبی پوشان بازهم اشتباه داوری داشت منجر به سخت شدن شرایط می شد، عنوان کرد: امیدوارم کمیته داوران در این هفته های حساس اقدام به چیدمان داوران با تجربه کند تا اینچنین سر تیم مان در شهر بندرعباس بریده نشود.

وی با تقدیر از عملکرد بازیکنانش، تصریح کرد: دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که تا دقیقه ۹۰ از هیچ تلاشی برای پیروزی و شاد کردن دل هواداران فروگذاری نکردند و به طور حتم این تیم شایسته حضور در لیگ دسته اول است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در دیدارهای هفته های اخیر چوکا تالش رخ می دهد که تاکنون سابقه نداشته است، اضافه کرد: از فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می خواهم ورود جدی به مسابقات لیگ دسته دوم داشته باشند زیرا اتفاقات وحشتناکی در این رقابت ها در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه چطور برای تیم چوکا تالش در هر بازی پنالتی هایی گرفته می شود که کارشناسان داوری آن ها را تامل برانگیز می دانند اما برای تیم شهرداری بندرعباس به راحتی برای حریفان اعلام پنالتی می شود، افزود: مگر مردم بندرعباس چه گناهی کرده اند که اینچنین باید سرشان بریده شود.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه ما تمامی اتفاقات را در درون زمین رقم می زنیم و در خارج از زمین دست به هیچ کاری نمی زنیم، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید تیم شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول صعود می کند.

وی در پایان از حمایت های استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس، مدیرعامل باشگاه صنایع پشتیبان، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شرکت فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس و شرکت گاز استان هرمزگان در حمایت از تیم شهرداری بندرعباس تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *