آسمان صاف برای پایتخت/ خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز( ۵ خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در بعضی نقاط استان خیزش موقت گرد و خاک محتمل است.

به گزارش سادس بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی نواحی گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، برای امروز گاهی همراه با وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک (به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان و در ساعات بعدازظهر) پیش بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه( ۵، ۷، ۸ و ۹ خردادماه) در ارتفاعات و نواحی شمال شرق استان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۶ خرداد ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۷ خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *