فوتبال پاک نفتی‌های خوزستان در وضعیت اضطراری مسجدسلیمانی‌ها

فوتبال پاک نفتی‌های خوزستان در وضعیت اضطراری مسجدسلیمانی‌ها

سادس/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است در حالی که نفت مسجدسلیمان در بازی با نفت آبادان به برد برای بقا نیاز داشت اما دو تیم خلاف اخلاق در فوتبال بازی نکردند و فوتبال پاکی به نمایش گذاشته شد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با سادس، درباره تساوی شب گذشت نفتی های خوزستان و تاخیر در ثبت مهر بقا پای کارنانه نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: من مطمئن هستم که نفت مسجدسلیمان در لیگ می ماند و از همین الان نیز بقای این تیم را به مردم خوب مسجدسلیمان و هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه تبریک می گویم. آقای یزدی در شرایط سختی مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت اما موفق شد نفت را طوفان های وحشتناک که می توانست نفت را به لیگ یک سقوط دهد، نجات داد.

وی بیان کرد: من معتقدم که در این مسیر آقای یزدی چندان حمایت نشد و امکانات سخت افزاری و مالی مناسب در اختیار او قرار داده نشده بود اما با صحه صدر و با مدیریت مدبرانه توانست شرایط خوبی را برای تیم فراهم کند. البته این تیم از ابتدای فصل با چالش های فراوان مواجه بود اما تمام اعصای تیم با جان و دل پای کار ایستادند.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: باور کنید حق شهر اولین ها که اولین توپ فوتبال نیز در آن به زمین خورد، این نوع تیم داری نیست و امیدوارم برای فصل آینده مسئولان فکری بیاندیشند تا تیم های نفتی در بهترین شرایط ممکن و بدون دغدغه تیم داری کنند و تیم ها از رقابت با نفتی های خوزستان ترس داشته باشند.

وی با تمجید از فوتبال پاکی که دو تیم نفتی شب گذشته در دربی خوزستان به نمایش گذاشتند، ادامه داد: دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و سرعت بازی بسیار بالا بود و موقعیت های خوبی روی دروازه دو تیم ایجاد شد. البته نفت مسجدسلیمان باتوجه به شرایط جدولی اش انگیزه بیشتری داشت و موقعیت های بیشتری با ارائه یک بازی بهتر روی دروازه تیم نفت آبادان خلق کرد. باید به شرف دو تیم، بازیکنان و کادرفنی آن ها درود بفرستم که در شبی که نفت مسجدسلیمان به برد نیاز داشت و در وضعیت اضطراری بود و می توانستند کارهای خلاف اخلاق در فوتبال انجام دهند اما از اخلاق فوتبال خوزستان و تیم های نفتی دفاع کردند و فوتبال پاک و آبرومندانه به نمایش گذاشتند.

بختیاری زاده گفت: من معتقدم با همین نتیجه تساوی شب گذشته، نفت در لیگ برتر مانده است و باید از همین الان برای فصل آینده برنامه ریزی کنند تا با حمایت مدیران مناطق نفت خیز، هدایت یزدی بتواند تیمی خوب و در خور شان فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان ببندد.

وی عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان می توانست اکنون شرایط بهتری داشته باشد اما در شروع فصل در راس کادرفنی انتخاب های بد داشت و عدم مدیریت باشگاه باشگاه باعث شد که نفت اکنون چنیسن شرایطی داشته باشد. ابتدای فصل افرادی که کاربلد نبودند در راس باشگاه بودند و این همه چالش را برای تیم ایجاد کردند اما خوشبختانه در مقطعی خاص، خدایت یزدی به باشگاه برگشت و شرایط سر و سامان گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *