نحوه آواربرداری متروپل باید طراحی شود / بدون برنامه به سازه دست نزنیم

سادس/خوزستان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نحوه آواربرداری ساختمان متروپل باید طراحی شود، گفت: بدون برنامه به سازه دست نزنیم تا باعث ریزش نشود.

محمدرضا رضایی کوچی در جلسه مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در آبادان، اظهار کرد: در روزهای گذشته همه نیروهای مسلح و بسیج و هلال احمر و نیروهای مردمی تلاش کرده‌اند تا شرایط مطلوبی در آواربرداری متروپل داشته باشیم.

به گزارش سادس، وی افزود: به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و به دستور رئیس مجلس برای بازدید و تهیه گزارش از ساختمان متروپل حضور پیدا کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این گزارش به صحن علنی‌ مجلس انتقال داده خواهد شد و دستگاه‌هایی که خطا کرده‌اند نیز معرفی می‌شوند.

رضایی کوچی گفت: از سوی نیروهای امدادی و مردمی برای عملیات آواربرداری و نجات مصدومان و خروج اجساد تلاش فراوانی شده است.

وی ادامه داد: همه عواملی که در این حادثه دخیل بودند و جزئیات کامل از طراحی، نقشه تا صدور مجوزها و مجوزها و نظارت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نحوه آواربرداری ساختمان متروپل باید طراحی شود، گفت: بدون برنامه به سازه دست نزنیم تا باعث ریزش نشود. سرعت عمل، شکل اجرای آن و طراحی آواربرداری از مسائل مهم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *