باید بر دست مردمی که با اصلاح یارانه‌ها همراه شده‌اند بوسه زد

امام جمعه موقت تهران گفت: امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.

به گزارش سادس، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان تهران با بیان این‌که «مجموعه مقامات استانی و امنیتی و انتظامی تهران در جهت هدفمندی یارانه‌ها کار بزرگی را رقم زدند»، اظهار کرد: از ملت بزرگ و بیدار ایران تشکر ویژه‌ای دارم که در این شرایط سخت اقتصادی با دولت همراهی کردند و وفاداری خود را اعلام کردند و باید بر دست تک‌تک آنان بوسه زد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم کشور که ایده اقتصادی دولت مبنی بر کنترل تورم و رشد اقتصادی را تضمین می‌کند، ذخایر ارزی کشور است. بدون تردید اراده این دولت می‌تواند آن را به یک دولت قدرتمندی که صندوق توسعه ملی قوی را شکل داده، تبدیل کند.

ابوترابی‌فرد یادآور شد: هزینه‌های جاری دولت تا جایی که امکان دارد کنترل شود و نگاهمان به جای خلق هزینه به خلق ثروت باشد. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان نقش تعیین‌کننده در خلق ثروت دارند، تهران پایتخت شرکتهای دانش‌بنیان است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: حوزه فساد در نظام بانکی و زمین بیشتر دیده می‌شود و امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *