مدال آوران ناشنوا پاداش خود را دریافت کردند

مدال آوران ناشنوا پاداش خود را دریافت کردند

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: پاداش پای سکوی مدال آوران ناشنوا که در جریان بازی‌های المپیک برزیل به صورت حواله دریافت کرده بودند، واریز شد.

مهران تیشه گران، رییس فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: پاداش پای سکوی برخی از مدال آوران ناشنوا که در جریان بازی‌های المپیک برزیل به صورت حواله دریافت کرده بودند، واریز شد و دیگر بدهی به ورزشکاران نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که پاداش پای سکو کادر فنی رشته های مدال آور چه زمانی پرداخت خواهد شد، افزود: بعد از تعیین میزان پاداش کادر فنی رشته های مدال آور از سوی هیات رئیسه فدراسیون، بر اساس  کسب مدال طلا، نقره و برنز پاداش مربیان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

تیشه گران همچنین درباره زمان واریز پاداش مدال آوران ناشنوا از سوی وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: پیگیر این‌ مساله هستیم که پاداش مدال آوران ناشنوا که میزان آن ۶۰ درصد پاداش افراد شنواست، هر چه زودتر از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین از برگزاری همایش بین المللی زنان ناشنوا به میزبانی ایران در اواخر خرداد خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران ناشنوا المپبک برزیل، توسط کمیته ملی المپیک، افزود: کمیته ملی المپیک همواره حامی ورزشکاران ناشنواست و در حال حاضر نیز پس از افتخارآفرینی ورزشکاران در برزیل و کسب جایگاه سوم، در نظر دارد با برگزاری مراسمی از مدال آوران و کادر فنی تجلیل به  عمل آورد.

تیشه گران در پایان همچنین از اعزام تیم ملی شطرنج ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیای اردن در شهریور خبر داد و گفت: تیم شطرنج ناشنوایان برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *