ساوت گیت: این شرایط خجالت آور است

ساوت گیت: این شرایط خجالت آور است

گرت ساوت گیت می‌گوید “خجالت آور” است که انگلیس بازی ماه آینده لیگ ملت‌ها را در خانه مقابل ایتالیا پشت درهای بسته انجام می‌دهد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، یوفا اتحادیه انگلیس را به خاطر حوادث پیرامون فینال یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی محکوم کرد و به همین خاطر انگلیس در دیدار برابر ایتالیا در لیگ ملت‌ها بدون تماشاگر به میدان خواهد رفت.

به دلیل ناآرامی‌های مربوط به فینال مسابقات قهرمانی اروپا یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس از حضور تماشاگر در دیدار با ایتالیا محروم است. یوفا همچنین اعلام کرده در صورت تکرار حوادث در دو سال آینده انگلیس یک بازی خانگی دیگر جریمه می شود. علاوه بر این اتحادیه فوتبال انگلیس به پرداخت ۱۰۰ هزار یورو جریمه محکوم شد.

ساوت گیت گفت: از این شرایط خجالت می‌کشم. معمولاً وقتی آن چیزهایی را که در خارج از کشور اتفاق می‌افتد تماشا می‌کنیم از خودم سوال می‌کنم چرا ما این نظم و انضباط را نداریم. این چشم انداز خوبی برای کشور ما نیست. هواداران باید بیشتر مراعات کنند. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مطمئن شویم که این اتفاق دیگر نمی افتد.

انگلیس در ماه ژوئن چهار بازی لیگ ملت‌ها را برگزار می‌کند. این در حالی است که هواداران در لیگ برتر نیز در این یک ماه اخیر حواشی زیادی در فوتبال انگلیس داشتند. بیلی شارپ، مهاجم شفیلد یونایتد در پلی آف چمپیونشیپ مقابل ناتینگهام فارست مورد ضرب و شتم یک هوادار قرار گرفت. همچنین پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس پس از باخت مقابل اورتون با یکی از هواداران درگیر شد. رابین اولسن، دروازه‌بان استون ویلا نیز توسط هواداران منچستر سیتی مورد حمله قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگیس در پایان گفت:  همه ما این را می‌دانیم، اما این یک مشکل گسترده‌تر است. این یک رفتار بازتابی از شرایط کشور و جامعه است. الان زمان سختی برای مردم ماست، ما به دلایل اقتصادی، روزهای سختی داشتیم و روزهای سخت‌تری خواهیم داشت. همین مشکلاتی که در جامعه است به ورزشگاه ها نیز سرایت می کند.

تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی و از رقیبان تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر است. در طول چند سال گذشته استعدادهای زیادی در این تیم شکوفا شدند و در ترکیب انگلیس قرار گرفتند به همین خاطر انتظارات زیادی از گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در جام جهانی می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *