منصوریان: احترام قلعه نویی را نگه دارید/ سمبل شکنی نکنید

منصوریان: احترام قلعه نویی را نگه دارید/ سمبل شکنی نکنید

سرمربی فوتبال نفت آبادان خطاب به استقلالی‌ها می‌گوید به قلعه‌نویی که هفت جام برای شما آورده است، احترام بگذارید و سمبل شکنی نکنید.

به گزارش سادس، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از تساوی امشب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: نمی‌دانم عزادار چند نفر هستیم اما می‌توانم بگویم حادثه متروپل شاید سومین اتفاق عجیب در زندگی آبادانی‌ها بوده است. حداقل عکس شش هفت عزیز را که در آبادان جدیدا دوست شده بودم، در بین فوت شدگان بودند و من به آبادان و خوزستان تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: فارغ از نتیجه ما انرژی لازم را نداشتیم و رختکن ما در این دو سه روز عجیب غریب بود زیرا دوستان قدیمی بچه‌های ما فوت کردند. امیدوارم در ۷۲ ساعت آینده تدابیری اندیشیده شود که مردم گرفتار در آواز زنده خارج شوند. ما حتی اگر برنده هم می شدیم التیام لازم برای مردم ما نبود و بهتر است که مردم گرفتار در آوار خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: سه فصل است که من در مربیگری‌ام، هفته‌های آخر به تیم نفت مسجدسلیمان می‌خورم. این موضوع هم من را خوشحال و هم ناراحت می‌کند. خوشحال از این که می‌توانم به مسجدسلیمان بیایم و ناراحت از این که اتفاقات آخر فصل خیلی حواشی عجیبی دارد. من الان در رختکن حریف بودم و سلامتی رضا مهاجرانی و کادرش برای من خیلی مهم بود. هواداران مسجدسلیمانی برادران من هستند و هیچ چیزی به اندازه آرامش به تیم نفت کمک نمی‌کند.

وی افزود: در سال‌هایی که تیم نفت آرامش داشته بهتر نتیجه گرفته و این شامل حال ما هم می‌شود. ما با تمام وجود تا آخر مسابقه بازی کردیم. من ابتدا برای حقانیت مان و دوم برای اعتبارمان بازی کردیم. بازی با کیفیت بود و زمین هم با کیفیت بود.

منصوریان بیان کرد: در رختکن نفت بودم و با رضا مهاجرانی صحبت کردم. هر آن احساس کردم ممکن است اتفاقی برای او بیفتد. برای او قرص آوردیم. ان‌شاءالله در سال جدید شرکت نفت ملی ایران و پالایش پخش نفت کشور واقعا تدابیری کاملا ویژه بیندیشد زیرا تیم نفت چهار پنج سال است هوادار آن مثل هوادار تیم ما حرص می‌خورد. حق این دو تیم این نیست که روی گنج باشیم اما چیزی نصیب مان نشود. اما با جلساتی که در تهران داشتم، دوستان قول مساعد دادند. فکر می‌کنم فصل آینده وضع دو تیم نفتی خوزستان بهتر شود. تا دو شهر نفتی روی سکو آرام نباشند نتایج خوب حاصل نمی شود. اگر بازیکنی بترسد برای بازی به آبادان بیاید، تیم نفت آسیب می‌خوردند.

وی عنوان کرد: من از بازیکنانم خیلی راضی هستم و جوانان روسفیدمان کردند. در این بازی هر آن ممکن بود تیم ها به هم گل بزنند. فرق ما با مسجدسلیمان این بود که ما بدون استرس وارد بازی شدیم و نفت استرس داشت.

منصوریان در ادامه گفت: از دوستان در تهران خواهش می‌کنم حرف‌های عجیب و غریب نزنند. نمی‌دانم شب‌هایی که برنامه شب‌های فوتبالی پخش می‌شود، دوستان خواب هستند و بعد از قوطی عطاری مواردی را در می آورند. امروز می‌گفتند منصوریان و قلعه نویی به استقلال تبریک نگفتند. شماهایی که این حرف را می‌زنید، من همان شب به همراه عنایتی و رحمتی تبریک گفتیم. اگر به دنبال چیز دیگری هستید بگویید. زمانی که قلعه نویی برای استقلال بازی می‌کرد، خیلی از شماها در این دنیا نبودید. خواهش می‌کنم احترام بزرگتر من یعنی امیر قلعه نویی را نگه دارید. خودزنی بس است. کسانی که این موضوعات را مطرح می کنند، استقلالی نیستند و اصحاب شتر جمل و بلاتکلیف هستند. من از سال ۷۳ با استقلال شروع کردم و استقلال آخرین تیم من در ایران بود. من آزاده هستم و اگر رقیب پرسپولیس خوب بازی کند حرفم را می‌زنم. عزت من دست خدا و احترام به تیم حریف است. حاشیه درست نکنید و فضای مجازی برای من فضای تخیل است. من آدم آزاده‌ای هستم و فقط زیر بیرق ائمه اطهار، پدر و مادر و قرآن سینه می‌زنم. در بهترین زمان که پرسپولیس را چند بار بردم گفتم برانکو از من بهتر است. برای آدمی که هفت جام برای شما آورده است سمبل شکنی و بزرگتر شکنی نکنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *