بررسی سانحه سقوط جنگنده ارتش در اصفهان/ مصمم‌تر از همیشه از آسمان آبی میهن دفاع می‌کنیم

سادس/گلستان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بررسی سانحه سقوط جنگنده ارتش در اصفهان در دست اقدام است و پس از بررسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران گلستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز ولایتمدار خلبان شهید “محمدجواد بای” اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین امنیت پایدار و بازدارندگی به منظور حفاظت از منافع ملی میهن و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند و تولید قدرت و حفظ توان رزمی یکی از مسئولیت‌های اصلی نیروهای مسلح است.

وی افزود: برای حفظ توان رزمی و پاسخگویی به تهدیدات دشمن و مواقعی که به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح نیاز است برنامه های منظم و تمرینات آموزشی و تاکتیکی برگزار می شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: بسیاری از جوانان غیور سرزمین‌مان با علم به سختی‌ها، مشکلات و مخاطرات در این مسیر وارد شدند و ادامه دهنده راه شهدای سرافراز اعم از شهید بابایی‌ها، یاسینی‌ها، دوران‌ها و دیگر جوانانی می‌شوند که جان خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

هادیان با بیان اینکه شهید بای از خلبانان بسیار خوب نیروی هوایی بود، خاطرنشان کرد: بررسی سانحه سقوط جنگنده ارتش در اصفهان در دست اقدام است و پس از بررسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: خلبانان و جوانان مصمم‌تر از هر زمانی به حق بودن راه شهدای سرافراز، پیشکسوتان و جانبازان ایمان دارند و پا در رکاب ولایت و مقتدرانه از آسمانی آبی میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته یک فروند جنگنده f۷ در اطراف انارک از توابع شهرستان نایین سقوط کرد.

 مأموریت این جنگنده، تیراندازی تمرینی بود که در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه دچار سانحه شد و بر اثر آن سرگرد قاسم زمانی و ستوان‌یکم محمدجواد بای خلبان و کمک خلبان به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع خلبان شهید محمدجواد بای عصر امروز با حضور پرشور مردم شریف‌پرور رامیان برگزار شد و این خلبان شهید در گلزار شهدای این شهرستان آرام‌ گرفت.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *