تصویب بازتوزیع یارانه ارز ترجیحی به صورت کالابرگ برای کالاهای ضروری از سوی مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی تصویب بازتوزیع یارانه ارز ترجیحی به صورت کالابرگ برای کالاهای ضروری را از اقدامات نمایندگان برای کاهش مشکلات مقطعی مردم برشمرد.

به گزارش سادس،‌ در ابتدای دیدار صبح امروز  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح اقدامات دو سال اخیر مجلس یازدهم، «توجه به خنثی‌سازی تحریم‌ها» را راهبرد اصلی این مجلس خواند و گفت: مجلس درچارچوب این راهبرد، به دنبال تحقق «بسته تحول در قوانین اقتصادی» است.

رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس همزمان با حل ریشه‌ای مسائل بر تدبیر برای کاهش مشکلات مقطعی مردم نیز تأکید دارد، تصویب بازتوزیع یارانه ارز ترجیحی به صورت کالابرگ برای کالاهای ضروری را از اقدامات نمایندگان در این خصوص برشمرد.

تشریح اقدامات قانونی در جهت تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، تصویب قوانین در زمینه مالیات بر خانه‌های خالی، حمایت از دانش‌بنیان‌ها، شفافیت، واردات خودرو، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولویت‌بخشی به مناطق محروم و مناطق حاشیه‌نشین در بودجه و مصوبات، پیگیری بهبود مشکلات سربازان از دیگر محورهای گزارش آقای قالیباف در این دیدار بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *