قانون هم نمی‌تواند مطالبات‌مان را از نفت بگیرد


سید جلال حسینی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حتی از طریق قانون هم نمی‌تواند مطالباتش را از باشگاه نفت دریافت کند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با سادس درباره آخرین وضعیت طلبش از باشگاه نفت اظهار کرد: واقعا دیگر نمی‌دانیم باید چه کار کنیم و به کجا شکایت کنیم. دوستان به واسطه یک کاغذ باشگاه را واگذار کردند و کسی هم جوابگوی ما نیست. گویی دیگر به وسیله قانون هم نمی‎توانیم حق و حقوق خودمان را بگیریم.

وی افزود: اصلا برای من جای سوال است. کسانی که باشگاه را واگذار کردند چگونه با داشتن بدهی این باشگاه را واگذار کردند. افرادی هم که در حال حاضر در این تیم فعالیت می کنند هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنند. همان طور که گفتم حتی قانون هم نمی‌تواند حق و حقوق ما را بگیرد. نمی‌دانیم باید چه کار کنیم  و پیش چه کسی شکایت‌مان را مطرح کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که در جلسه با مهدی تاج چه گذشت و آیا او کاری برای وصول مطالبات‌تان انجام داد یا خیر گفت: وقتی قانون نتواند حق و حقوق ما را زنده کند مطمئن باشید شخص هم نمی‌تواند کاری انجام بدهد.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد به مراجعی غیر از مراجع قضایی فوتبال به خاطر مطالباتش از باشگاه نفت شکایت کند گفت: صددرصد همین گونه است و من این کار را انجام خواهم داد چون هیچ کس در باشگاه نفت مسئولیت‌پذیر نیست و کاری برای پرداخت مطالبات طلبکاران انجام نمی‌دهد. ما سال گذشته در این تیم زحمت کشیدیم اما گویی دوستان همه این مسائل را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *