سرتیتر مهم ترین اخبار آدینه اجتماعی


اگردستم باز شود فقرا را بیمه تکمیلی رایگان می‌کنم و وزارت بهداشت درشورای عالی بیمه یکرنگ نبود،آمادگی برای ورود به مشکلات درمانی گورخواب‌ها،جزییات کامل زمین لرزه استان فارس،پلیس راهور برای اجرای طرح‌های ترافیکی مبلغی دریافت نمی‌کند،ارائه بودجه ۹۶ شهرداری تهران به شورای شهر تا پایان دی،افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی طی سه روز آینده و… از مهم ترین اخبار اداره اجتماعی سادس در آدینه هفدهم دی ماه هستند.

به گزارش سادس، اداره اجتماعی سادس امروز بیش از ۳۰ خبر را در سرویس های مختلف خبری خود بر روی خروجی قرار داده است که سرتیتر برخی از مهم ترین آنها در ذیل می آید:

جزییات کامل زمین لرزه استان فارس

ساعت ۶:۰۳ بامداد امروز جمعه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر منطقه خنج در استان فارس را لرزاند و مدیرکل بحران استان فارس جزییات بیشتر این زمین لرزه صبح امروز در روستای خنج را تشریح کرد و از افزایش شمار مصدومان به ۴ نفر خبر داد که از اتباع افغانستان بودند و گفت: ۴ تن دیگر نیز در این زمینه مصدوم شده که یک نفر از آنها از اتباع کشور افغانستان و سه نفر دیگرشان نیز از اتباع کشور خودمان بودند که به این افراد نیز خدمات درمانی ارائه شد.

اگردستم باز شود فقرا را بیمه تکمیلی رایگان می‌کنم/وزارت بهداشت درشورای عالی بیمه یکرنگ نبود

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت طرح تجمیع بیمه‌ها، بدهی بیمه ها به بیمارستان‌ها، آزمایشات غربالگری ژنتیک در برنامه ششم توسعه،حذف یارانه سه دهک بالا و پردرآمد جامعه و وضعیت اشتغال در کشور را تشریح کرد.

آمادگی برای ورود به مشکلات درمانی گورخواب‌ها

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان آنکه حداقل ۲۰ سال عقب‌ماندگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی داریم و زمان می‌برد تا بتوانیم آسیب‌ها را کنترل کرده و کاهش دهیم؛در خصوص موضوع «گورخواب ها» گفت:در این زمینه اقدامی متوجه وزارت بهداشت نیست و وزارت رفاه و ارگان‌های مسوول باید اقدامات لازم را انجام دهند. البته اگر در حوزه درمانی برای این افراد مشکلی وجود داشته باشد، ما در این زمینه ورود می‌کنیم. به عنوان مثال اعلام کردند این افراد معتاد متجاهر بودند، حال اگر در زمینه درمان‌شان برای اقداماتی چون ترک اعتیاد مشکلی داشته باشند، ما می‌توانیم کمک کنیم، اما در سایر مسائل چیزی متوجه وزارت بهداشت نیست.

ارائه بودجه ۹۶ شهرداری تهران به شورای شهر تا پایان دی

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران از ارائه لایحه بودجه ۹۶ شهرداری تهران به شورای شهر تا اواخر دی ماه خبرداد و گفت: شورای شهر در مصوبه تعیین سیاست‌ها و چارچوب‌های بودجه، شهرداری را ملزم کرد تا  20 پیوست همچون گزارش عملکرد بودجه ۹۵ ، لیست املاک، لیست پروژه های مشارکتی و… نیز همراه با بودجه برای بررسی به شورا ارائه شود که تهیه این پیوست‌ها زمانبر است؛این در حالیست که تکمیل پروژه‌های عمرانی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اولویت‌های بودجه ۹۶ است.

افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی طی سه روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی را پیش‌بینی کرد و گفت: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده افزایش نسبی دما را برای اکثر نقاط کشور به ویژه نوار شمالی کشور شاهد خواهیم بود.

تقویت همگرایی و انسجام قومی فرهنگی بین اقوام رسالت انجمن اسلامی معلمان است

دبیر کل و رییس شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور با بیان اینکه انجمن اسلامی معلمان به عنوان بزرگترین تشکل و حزب سیاسی صنفی کشور فعالیت دارد، گفت: تقویت همگرایی، وحدت و انسجام قومی، نژادی، دینی، مذهبی و فرهنگی در بین اقوام و اقشار مختلف رسالت خطیر و حساس این انجمن در سراسر کشور است؛ هم چنین با توجه به رسالت سنگین و حساس انجمن‌های اسلامی معلمان در ترویج مفاهیم انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس  یکی از پیشنهادها و برنامه‌های ما برای سال آینده برگزاری یک همایش با مشارکت انجمن‌های اسلامی معلمان استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه در هفته دفاع مقدس است.

پربازدید ترین های آدینه اجتماعی

جزییات کامل زمین لرزه استان فارس/تشکیل جلسه ستاد بحران جهت اسکان و تامین خوراک زلزله‌زدگان

آمادگی برای ورود به مشکلات درمانی گورخواب‌ها/ عقب‌ماندگی ۲۰ ساله در حوزه آسیب‌های اجتماعی

اتمام حجت شهرداری منطقه ۶ با مخدوش‌کنندگان تابلوی خیابان دکتر “علی‌اکبر فرهنگی”

ارتباط کمبود ویتامین D با سردردهای مکرر

زمین‌لرزه‌ی ۵.۱ ریشتری استان فارس را لرزاند/فوت ۴ نفر تاکنون

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *