افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی طی سه روز آینده


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی را پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه در گفت و گو با سادس، ضمن بیان آنکه براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود، گفت: براین اساس طی سه روز آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای بزرگ  و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده افزایش نسبی دما را برای اکثر نقاط کشور به ویژه نوار شمالی کشور شاهد خواهیم بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی هم چنین اعلام کرد: از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه در استان‌های واقع در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: روز دوشنبه با گذر موج تراز میانی جو از غرب کشور، در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز غربی و شمال غرب کشور بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان در مورد وضعیت جوی استان تهران طی دور روز آینده اظهار کرد: هوای تهران در روز شنبه صاف و با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای هوا ۲ و ۹ درجه سانتی گراد ، و در روز یکشنبه صاف و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *