نشست روسای فدراسیون‌های ورزش‌های دانشگاهی و شمشیربازی برگزار شد


فدراسیون ورزشهای دانشگاهی

رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با رییس فدراسیون شمشیربازی در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابت‌های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سادس و به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان ایران برای شرکت در رقابت‌های بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان محمدرضا دهخدا، رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با فضل‌الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیر بازی و پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دهخدا رییس فدراسیون ورزش دانشگاهی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: شمشیر بازی جزء رشته‌های ثابت یونیورسیاد است، به همین منظور قصد داریم با همکاری فدراسیون شمشیر بازان دانشجو را هم به این رقابت‌ها اعزام کنیم که در صورت اعزام این برای دومین بار است به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند و امیدواریم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت‌ها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد.

در ادامه باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی شمشیربازی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد گفت: این فدراسیون آمادگی خود را درخصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می‌دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم با این رقابت‌ها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

بنابراین گزارش در این نشست درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی، انتخاب تیم ملی شمشیربازی دانشجویان، اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان بحث و تبادل‌نظر شد و مقرر شد اولین مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر در اسفندماه سال‌جاری برگزار شود.

گفتنی است بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت ۸ شهریورماه سال آینده در شهر تایپه کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *