کوزه‌گری: هندبال نیاز به مدیری دارد تا با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کند


هندبال جلال کوزه گری

رییس اسبق فدراسیون هندبال ضمن ابراز ناراحتی از جوی که در هندبال ایجاد شده، گفت: هندبال نیاز به مدیری دارد که با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کند. کار بسیار دشوار است و باید مدیر آینده با برنامه مدون و پخته‌ شده‌ای بیاید تا مشکلات را یکی پس از دیگری بر طرف کند.

جلال کوزه‌گری در گفت‌وگو با سادس، در مورد ویژگی های رییس آینده فدراسیون هندبال، اظهار کرد: هر شخصی که می‌خواهد در راس فدراسیون  قرار بگیرد باید از توانایی بالایی برخوردار باشد تا بتواند اهدافی که هندبال دارد را از رده سنی پایه تا تیم‌های ملی بزرگسال به ثمر برساند.

او ادامه‌ داد: اکنون شرایط فدراسیون شرایط زیاد خوبی نیست و بدهی‌هایی از گذشته به جا مانده است. بنابراین در مجموع هندبال نیاز به مدیری دارد که با تمام این مشکلات دست و پنجه نرم کند. کار بسیار دشواری است و باید مدیر آینده با برنامه مدون و پخته‌ شده‌ای بیاید تا این مشکلات را یکی پس از دیگری بر طرف کند. آن موقع است که می‌توانیم به جایگاه واقعی هندبال برسیم. اگر تنها اسم نویسی برای انتخابات صورت بگیرد دردی دوا نمی‌شود و نتیجه‌ مطلوبی نیز نخواهیم گرفت.

کوزه گری در مورد نقاط قوت و ضعف دوره گذشته فدراسیون هندبال گفت‌: رییس دوره گذشته کارهایی را انجام داد اما متاسفانه افرادی دور و بر او بودند که نتوانستند به خوبی وی را هدایت کنند. مهدوی مدیر لایقی بود که خوب هم می‌توانست کار کند، اما با توجه به بیماری که داشت نتوانست ادامه دهد و دوستانی هم که در اطراف او بودند آنقدر که باید به وی کمک نکردند.

رییس اسبق فدراسیون هندبال جو کنونی این رشته را مناسب ندانست و گفت‌: جوی که در هندبال ایجاد شده است، مناسب جایگاه هندبال نیست. اکنون می بینم که افرادی در صفحات مجازی صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که به ضرر جامعه هندبال است و چیز دیگری از این شرایط عاید هندبال نخواهد شد.

او ادامه‌ داد: من بارها و بارها گفته‌ام که تمام عزیزانی که می‌خواهند در مورد هندبال صحبت کنند باید از یک ادبیات خوب استفاده کنند تا ورزش ما زیر سوال نرود، اما متاسفانه صحبت‌هایی که می شنوم جز این که به هندبال ، جامعه هندبال و بازیکنان و افراد خانواده خود ضرر بزنند چیز دیگری نیست. من معتقدم که باید با یک ادبیات بهتر نظرات عنوان شود تا نظر جامعه نسبت به هندبال تغییر کند.

جلال کوزه گری در پایان سخنانش گفت‌: آروز می‌کنم هر کسی که بر مسند فدراسیون قرار می‌گیرد  برای هندبال مفید باشد و آرزوی بهبودی و موفقیت برای هندبال کشورمان دارم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *