قداست، حرمت و جایگاه اجتماعی پلیس باید حفظ شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گفت: قداست، حرمت و جایگاه اجتماعی پلیس باید حفظ و خدمات نیروی انتظامی به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،  آیت الله “سید حسن عاملی” در دیدار با مسئولان پلیس راه استان اردبیل با تمجید کسب رتبه اول کشوری پلیس راه استان در کاهش جان باختگان حوادث رانندگی گفت: این مهم مایه افتخار و مباهات بوده و مستندی بر همت مضاعف پلیس، قانونمندی رانندگان و تعامل و همدلی سازمان های دخیل در امر ترافیک است.

وی با تاکید بر اینکه قداست، حرمت و جایگاه اجتماعی پلیس باید حفظ و خدمات نیروی انتظامی به نحو شایسته اطلاع رسانی شود؛ افزود: صداقت، خود صیانتی و عزت نفس پلیس ضامن اجرای موفق ماموریت ها و افزایش اعتماد عمومی به ناجاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیکی، کیفی سازی آموزش ها و هدف گزاری اجرای برنامه های آموزشی در بین دانش آموزان را یاد آور شد و اظهار داشت: آموزش های زیر ساختی و منطبق با هنجارها و ارزش های جامعه در دستیابی به پیشرفت، شکوفایی و بالندگی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

آیت الله “عاملی” با بیان اینکه کارکنان انتظامی باید با اقدامات شایسته و تاثیرگذار خود این باور را در اذهان عمومی ایجاد کنند که پلیس از مردم و در خدمت امنیت و آرامش آنان است؛ خاطر نشان ساخت: رافت اسلامی، اخلاق حسنه و اقتدار قانونی باید در رفتار و گفتار پلیس تجلی داشته باشد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار سرهنگ “حجت فتاحی” رئیس پلیس راه استان اردبیل از کسب رتبه اول استان در کاهش جان باختگان حوادث جاده ای در سطح کشور طی سال ۹۴ خبر داد و گزارشی از اقدامات مجموعه پلیس راه ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *