قداست، حرمت و جايگاه اجتماعي پليس بايد حفظ شود

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان گفت: قداست، حرمت و جايگاه اجتماعي پليس بايد حفظ و خدمات نيروي انتظامي به نحو شايسته اطلاع رساني شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،  آيت الله “سيد حسن عاملي” در ديدار با مسئولان پليس راه استان اردبيل با تمجيد کسب رتبه اول كشوري پليس راه استان در كاهش جان باختگان حوادث رانندگي گفت: اين مهم مايه افتخار و مباهات بوده و مستندي بر همت مضاعف پليس، قانونمندي رانندگان و تعامل و همدلي سازمان هاي دخيل در امر ترافيك است.

وي با تاكيد بر اينكه قداست، حرمت و جايگاه اجتماعي پليس بايد حفظ و خدمات نيروي انتظامي به نحو شايسته اطلاع رساني شود؛ افزود: صداقت، خود صيانتي و عزت نفس پليس ضامن اجراي موفق ماموريت ها و افزايش اعتماد عمومي به ناجاست.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل ضرورت ارتقاي فرهنگ ترافيكي، كيفي سازي آموزش ها و هدف گزاري اجراي برنامه هاي آموزشي در بين دانش آموزان را ياد آور شد و اظهار داشت: آموزش هاي زير ساختي و منطبق با هنجارها و ارزش هاي جامعه در دستيابي به پيشرفت، شكوفايي و بالندگي ضرورتي اجتناب ناپذير است.

آيت الله “عاملي” با بيان اينکه کارکنان انتظامي بايد با اقدامات شايسته و تاثيرگذار خود اين باور را در اذهان عمومي ايجاد کنند که پليس از مردم و در خدمت امنيت و آرامش آنان است؛ خاطر نشان ساخت: رافت اسلامي، اخلاق حسنه و اقتدار قانوني بايد در رفتار و گفتار پليس تجلي داشته باشد.

گفتني است، در ابتداي اين ديدار سرهنگ “حجت فتاحي” رئيس پليس راه استان اردبيل از کسب رتبه اول استان در کاهش جان باختگان حوادث جاده اي در سطح کشور طي سال 94 خبر داد و گزارشي از اقدامات مجموعه پليس راه ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *