ادینیو: می‌توانم مقابل استقلال خوزستان بازی کنم


لوسیانو ادینیو

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مصدومیت من برطرف شده است و می‌توانم در دیدار با استقلال خوزستان به میدان بروم.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه تراکتورسازی، لوسیانو ادینیو درباره دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: من این بازی را از خانه دیدم و از بازی لذت بردم. بعد از این که گل اول را خوردیم تیم ما ۱۱ نفره حمله کرد و فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

وی افزود: ۹۰ دقیقه به‌خوبی بازی کردیم و در وقت اضافی نیز محمدابراهیمی گل خوبی زد که بعد از آن ابراهیمی و شریفی می‌توانستند با به ثمر رساندن گل سوم کار را تمام کنند که اشتباه کردند و گل تساوی وارد دروازه تیم ما شد که با گل نوری به فینال جام حذفی صعود کردیم.
مهاجم تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بعد از این برد باید روی فینال جام حذفی تمرکز کنیم و جام حذفی را کنار بگذاریم و به نیم‌فصل دوم لیگ برتر فکر کنیم.
ادینیو با اشاره به مصدومیتی که پشت سر گذاشته است، گفت: من مصدومیت را پشت سر گذاشتم و از دیدار مقابل استقلال خوزستان می‌توانم تیم را همراهی کنم و خوشحالم که می‌توانم دوباره برای تیمم به میدان بروم و تراکتورسازی را همراهی کنم.
وی ادامه داد: حالا سعی می‌کنیم با تمرکز لازم در اردو به این دیدار فکر کنیم و می‌توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم چون از وضعیت آمادگی عالی برخورداریم و خودم هم انگیزه زیادی برای نیم‌فصل دوم دارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *