آغاز اجرای طرح دریا از اول خرداد ماه در مازندران

 جانشین انتظامی استان از اجرای طرح دریا در این استان از اول خرداد ماه سال جاری خبر داد .
 به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مهراب ریاحی جانشین فرمانده انتظامی استان در اولین کمیسیون طرح سالمسازی دریا که با حضور معاونتها وروسای پلیس های تحصصی در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد گفت : طرح دریا یک طرح ملی است که باید برای ساماندهی آن از ظرفیت وامکانات همه دستگاه ها استفاده شود .

وی با تاکید بر مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای اجرای طرح های دریا در استان گفت : باید حد وحدود اسلامی در طرح دریا نهادینه شود وبرای اجرای آن از ظرفیت وتوان همه دستگاه های مرتبط در این راستا بکار گیری شود  .

سرهنگ ریاحی تصریح کرد : طرح دریا از اول خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به این که سیاستگذاری وممحوریت مدیریت طرح دریا با نیروی انتظامی است باید اقتدار این نیرو در سواحل به اجرا گذاشته شود .

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه بر احصاء چالش ها وبررسی نقاط ضعف وقوت اجرای طرح در سال های گذشته تاکید کرد و گفت : باید با برنامه ریزی مدون و طرح برنامه های اصولی از فرسودگی نیروهای مجری طرح جلوگیری شود و برای بهینه سازی طرح ها از ظرفیت ها و استعداد های کارشناسان نیرو در این راستا استفاده شود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *