آغاز اجراي طرح دريا از اول خرداد ماه در مازندران

 جانشين انتظامي استان از اجراي طرح دريا در اين استان از اول خرداد ماه سال جاري خبر داد .
 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ مهراب رياحي جانشين فرمانده انتظامي استان در اولين کميسيون طرح سالمسازي دريا که با حضور معاونتها وروساي پليس هاي تحصصي در سالن کنفرانس ستاد انتظامي استان برگزار شد گفت : طرح دريا يک طرح ملي است که بايد براي ساماندهي آن از ظرفيت وامکانات همه دستگاه ها استفاده شود .

وي با تاکيد بر مديريت و برنامه ريزي اصولي و صحيح براي اجراي طرح هاي دريا در استان گفت : بايد حد وحدود اسلامي در طرح دريا نهادينه شود وبراي اجراي آن از ظرفيت وتوان همه دستگاه هاي مرتبط در اين راستا بکار گيري شود  .

سرهنگ رياحي تصريح کرد : طرح دريا از اول خرداد ماه سال جاري آغاز خواهد شد و با توجه به اين که سياستگذاري وممحوريت مديريت طرح دريا با نيروي انتظامي است بايد اقتدار اين نيرو در سواحل به اجرا گذاشته شود .

جانشين فرمانده انتظامي استان در خاتمه بر احصاء چالش ها وبررسي نقاط ضعف وقوت اجراي طرح در سال هاي گذشته تاکيد کرد و گفت : بايد با برنامه ريزي مدون و طرح برنامه هاي اصولي از فرسودگي نيروهاي مجري طرح جلوگيري شود و براي بهينه سازي طرح ها از ظرفيت ها و استعداد هاي کارشناسان نيرو در اين راستا استفاده شود .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *