كاهش 5درصدي سرقت در آذربايجان شرقي/ انهدام 197 باند سرقت

جانشين فرمانده انتظامي استان از كاهش 5 درصدي مجموع سرقت ها در سال جاري خبر داد و گفت: اين توفيق در سايه تشديد برنامه هاي پيشگيرانه در قالب قرارگاه مبارزه با سرقت استان به دست آمده است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ ” علي محمدي”در تشريح جزئيات اين خبر، اظهارداشت: موضوع سرقت و كاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه هاي مهم پليس استان در راستاي ارتقاي امنيت عمومي به شمار مي رود.

اين مسئول انتظامي با بيان اين كه براي كاهش جرم و پيشگيري از آن، آحاد مردم و تمام دستگاه ها، سهم و نقش دارند، تشكيل قرارگاه مبارزه با سرقت در بدنه نيروي انتظامي در استان و شهرستان ها را از برنامه هاي مهم و البته ثاتيرگذار پليس در اين مسير عنوان كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: اجراي برنامه ها و فعاليت هاي پيشگيرانه در سال جاري كاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته و در مجموع، در کل سرقت ها 5 درصد کاهش داشتيم.

سرهنگ محمدي با اعلام كاهش 5 درصدي مجموع سرقت ها، از ابتداي سال تا پايان آذر ماه خاطرنشان كرد: خوشبختانه در اين مدت سرقت مسلحانه در استان رخ نداده و سرقت به عنف نيز 28 درصد کاهش يافته است.

وي همچنين در کنار کاهش مجموع سرقت ها، از افزايش  85 درصدي ميزان کشف به وقوع سرقت ها در اين مدت خبر داد و گفت: در سال جاري 197 باند سرقت متلاشي و تعداد 4 هزار و 200 نفر به دليل ارتكاب سرقت شناسايي و دستگير  شده اند.

جانشين فرمانده انتظامي استان در پايان با تاكيد بر تداوم و تشديد اقدامات پليس استان در حوزه پيشگيري از جرايم به ويژه سرقت، تقويت همكاري ديگر نهادها و دستگاه ها را در اين راستا خواستار شد.
#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *