کاسیمیرو: این یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود


کاسمیرو

هافبک برزیلی رئال مادرید تاکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را در دیدار برابر سویا به نمایش گذاشتند.

به گزارش سادس و به نقل از EFE، رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با وجود غیبت کریستیانو رونالدو توانست تیم آماده سویا را با سه گل شکست دهد.
کاسیمیرو هافبک دفاعی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشت. او گفت: بسیار خوب بازی کردیم. با اقتدار حریف را شکست دادیم. این یکی از بهترین بازی‌های ما در فصل جاری بوده است. سویا حریف بسیار سختی برای هر تیمی است اما ما نشان دادیم که تیم آماده‌ای هستیم.
او ادامه داد: نتیجه خوبی را به دست آوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده و بازی برگشت باقی مانده است. بازی کردن در خانه سویا سخت است و باید بگویم که اصلا کار ما برای صعود تمام نشده است.
هافبک برزیلی رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا وظیفه‌ام را به خوبی در رئال انجام دهم. فصل طولانی در پیش داریم و بازی‌ها رفته به رفته سخت می‌شوند. همه بازیکنان رئال با روحیه بالا بازی می‌کنند و آماده هستند تا به تیم خود کمک کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *