توسعه کلانتري هاي ثابت و سيار بر حسب نياز هر منطقه / خدمات دهي مطلوب و متناسب با نياز مردم در کلانتري ها

رئيس پليس پيشگيري ناجا از توسعه کلانتري هاي ثابت و سيار بر حسب نياز هر منطقه خبر داد و گفت: خدمات دهي مطلوب و متناسب با نياز مردم در کلانتري ها هدف ما به شمار مي آيد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محمد شرفي” در حاشيه همايش روساي کلانتري و فرماندهان پاسگاه هاي استان آذربايجان غربي با بيان اينکه هدف از برگزاري ساليانه اين همايش در سراسر کشور، روز آمدي کلانتري ها و پاسگاه هاي نيروي انتظامي است، اظهارداشت: با توجه به فراواني حضور مردم در کلانتري هابايد خدمات ارائه شده متناسب با فناوري هاي نوين روز باشد.

وي با اشاره به اينکه کلانتري ها نبايد با روش هاي سنتي فعاليت کنند، گفت: درصدد هستيم هر گونه موارد را به صورت پيامک به شاکي و متشاکي پرونده ارسال کنيم.

شرفي، به ميزان و نقش مردم در ايجاد امنيت عمومي اشاره کرد و گفت: به اعتقاد ما سطح امنيت عمومي در جامعه به ميزان بلوغ و مسئوليت شهروندان آن در ايجاد نظم و امنيت اجتماعي بستگي دارد.

وي به تقويت کلانتري ها و پاسگاه ها از لحاظ ساختار سازماني ، امکانات خودرويي و موتوري در راستاي خدمات دهي مطلوب و متناسب با نياز مردم اشاره کرد و افزود: تدابير خاصي در اين خصوص انديشيده شده است.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه بحث تفهيم اتهام، داشتن حق وکيل و اطلاع رساني به خانواده متهم از جمله موضوعاتي است که امروزه بسيار بر آن تاکيد مي شود ،تصريح کرد: اگر خدمات قضائي و انتظامي پليس به موقع نباشد، نارضايتي مردم را در پي داشته و امنيت جامعه را نيز مختل خواهد کرد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به تدابير مقام معظم رهبري در راستاي افزايش امنيت و آرامش مردم از توسعه کلانتري هاي ثابت و سيار بر حسب نياز هر منطقه، به ويژه مناطق حاشيه نشين خبر داد و گفت: موضوع کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز مورد تاکيد معظم له است.

وي در ادامه به انتخابات حساس و مهم سال آينده اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه به انتخابات نزديک تر مي شويم افکار عمومي حساس تر و امکان تبديل موضوعات اجتماعي به امنيتي بيشتر مي شود؛ پليس بايد با گوشي شنواتر و چشمي بيناتر به عنوان ديده بان جامعه به پايش تمامي لايه هاي جامعه پرداخته تا بتواند توطئه دشمن را خنثي کند.

سردار شرفي تصريح کرد: در ايام انتخابات جلب مشارکت هاي مردمي و استفاده از ظرفيت هاي تاثيرگذار مردم مي تواند کمک شاياني در تامين نظم و امنيت ايفا کند و هرگونه سهل انگاري نيز مشکلات عديده اي را در امنيت جامعه بوجود مي آورد.

وي با اشاره به اينکه مشارکت در تاييد صلاحيت کانديداها و تامين نظم و امنيت انتخابات دو وظيفه مهم پليس است، افزود: نبايد دچار اشتباه شويم، چرا که دشمن به دنبال ايجاد گسست هاي سياسي و اجتماعي در کشور ماست.

رئيس پليس پيشگيري ناجا در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم با آگاه سازي و اطلاع رساني شايسته اصحاب رسانه يک فضاي وحدت، همدلي و انسجام در سطح جامعه بوجود آمده و همه به پاي صندوق هاي راي بيايند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *