واکنش پیمان اکبری به جذب ستاره‌های والیبال: دوست داشتیم‌ جام پرشور باشد

واکنش پیمان اکبری به جذب ستاره‌های والیبال: دوست داشتیم‌ جام پرشور باشد

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد جذب بازیکنان بزرگی چون انگاپت و عبدالعزیز برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: نمی‌توانیم ابن بازیکنان را در لیگ جذب کنیم، اما دوست داشتیم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سطح بالایی برگزار شود.

به گزارش سادس، رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا از شنبه، ۲۴ اردیبهشت در دو گروه و با حضور هشت تیم آغاز شد.  
تیم پیکان در نخستین دیدار خود مقابل گاز جنوبی عراق به میدان رفت و با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید.  

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد این مسابقه گفت: به گاز جنوبی عراق تبریک می‌گویم که تلاش کردند. به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم اما چند بازیکن جدید داریم و نیاز داشتیم بیشتر به آنها بازی بدهیم تا برای بازی‌های بعدی آماده‌تر و هماهنگ‌تر شوند. در مجموع برای روز اول عملکرد بازیکنانمان خوب بود.

او در واکنش به اینکه از سعید معروف در مورد حضور تماشاگران و عدم حضور زنان سوال پرسیده شد، گفت: معروف یکی از اسطوره‌های والیبال ایران است و خواهش می‌کنم سوالاتتان بیشتر فنی والیبال باشد. اینجا آمده‌ایم والیبال بازی کنیم. شاید کسی که در ستاد کرونا در مورد تماشاگران تصمیم گرفته است، می‌توانست با دیدگاه بهتری تصمیم بگیرد.  این سالن ظرفیت ۱۲ هزار نفر دارد و دوست داشتیم تماشاگران بیشتری حضو داشته باشند.  دوست داریم زنان هم حضور داشته باشند. شهداب و پیکان سرمایه گذاری کرده و بازیکن جذب کرده‌اند، بهتر است تماشاگران بیشتری حضور داشته باشند.

او در مورد حضور موقت بازیکنان بزرگ چون انگاپت و عبدالعزیز در ایران گفت: قطعا بازیکنانی که ما و شهداب جذب کرده‌ایم، درطول لیگ ایران به دلیل دستمزدهای زیادی ک در لیگ خودشان می‌گیرند، نمی‌توانیم جذب کنیم اما دوست داشتیم این مسابقات در سطح بالایی برگزار شود. تیم ژاپن هم  موزریسکی که بازیکن المپیکی  است را دارد. تیم قطر هم چند بازیکن خارجی دارد. ما دوست داشتیم در  این مسابقات شور و نشاط بیشتری وجود داشته باشد، چون امسال در تیم ملی بزرگسالان میزبانی آنچنانی نداریم، دوست داشتیم سطح این مسابقات بالا باشد. بازیکنان قدیمی خودمان را کنار هم جمع کردیم تا مردم بببیند و حس خوبی بگیرند. بازیکنان جدیدی هم جذب کرده‌ایم که انگیزه خوبی برای سایر بازیکنان و تماشاگران هستند. این موضوع می‌تواند در ارتقا والیبال ما موثر باشد چون این بازیکنان حرفه‌ای هستند و بازیکنان ما سطح آنها را می‌بینند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *