کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک

 جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و یزد ۱۰۳ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سلمان امیری”  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای که از استان های جنوبی کشور موادمخدر را خریداری و در مرکز کشور توزیع می کرد مطلع شدند.

سرهنگ امیری افزود:این ماموران با گسترش تحقیقات پی به این موضوع بردند که این قاچاقچی قصد انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از جنوب کشور به استان تهران به وسیله یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد موفق شدند با پوشش انتظامی منطقه “جیرفت به اصفهان” خودروی مورد استفاده قاچاقچی را در حوالی شهرستان خاتم استان اصفهان شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن ۱۰۳ کیلوگرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده را به همراه همدستش دستگیر کنند.

وی در پایان همکاری اطلاعاتی پلیس در استان های مختلف را راهکاری اساسی برای برخورد با قاچاقچیان ذکر کرد و گفت: اشرار و قاچاقچیان بدانند،پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *