کشف 103 کيلوگرم ترياک

 جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: در عمليات مشترك ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين و يزد 103 كيلوگرم ترياك كشف و 2 قاچاقچي دستگير شدند.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سلمان اميري”  اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقاتي از فعاليت يك قاچاقچي حرفه اي كه از استان هاي جنوبي کشور موادمخدر را خريداري و در مرکز کشور توزيع مي كرد مطلع شدند.

سرهنگ اميري افزود:اين ماموران با گسترش تحقيقات پي به اين موضوع بردند كه اين قاچاقچي قصد انتقال يك محموله سنگين موادمخدر از جنوب كشور به استان تهران به وسيله يك دستگاه کاميون در پوشش بار هندوانه را دارد.

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين ادامه داد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در يك عمليات مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد موفق شدند با پوشش انتظامي منطقه “جيرفت به اصفهان” خودروي مورد استفاده قاچاقچي را در حوالي شهرستان خاتم استان اصفهان شناسايي و پس از توقيف، در بازرسي از آن 103 كيلوگرم ترياك جاسازي شده كشف و راننده را به همراه همدستش دستگير كنند.

وي در پايان همكاري اطلاعاتي پليس در استان هاي مختلف را راهكاري اساسي براي برخورد با قاچاقچيان ذكر كرد و گفت: اشرار و قاچاقچيان بدانند،پليس با اشراف اطلاعاتي و رصد كردن مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *