احتکار آرد در مجتمع مسکونی / زورگیری برای رقابت عشقی در جنوب تهران

احتکار آرد در پارکینگ مجتمع مسکونی، فروش مواد مخدر در پوشش کپسول لاغری و دستگیری زورگیران مسلح خبرهایی است که فرمانده انتظامی شهر ری جزئیات آن را تشریح کرده است.

به گزارش سادس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس شهرستان ری در روز گذشته گفت: در راستای برخورد با محتکران و مخلان نظم اقتصادی تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد شهرری با انجام رصد اطلاعاتی اقدام به شناسایی یک محل دپوی آرد دولتی در این محدوده کرد. در ادامه با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی ماموران با همراهی نمایندگان اتحادیه و اصناف در محل حاضر شده و مشاهده کردند که یک کامیون در حال خالی کردن آرد در انباری یک مجتمع مسکونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازدید به‌عمل آمده ۷۸ کیسه آرد دولتی یارانه‌ای به وزن بیش از سه تن کشف و ضبط شد. همچنین یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در قالب کپسول لاغری نیز خبر داد و گفت: تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای پلیسی موفق به شناسایی زن و مردی شد که در محدوده خیابان سیزده آبان اقدام به فروش موادمخدر شیشه در قالب کپسول های لاغری کرده بودند.

جلیلیان ادامه داد:‌ با رصد اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی شده و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی تیم عملیات در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی و منسجم متهمان را که یک آقا و یک خانم بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین حدود ۴۰۰گرم شیشه و تعداد قابل توجهی کپسول خالی برای بسته‌بندی این مواد نیز از آنان کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران مسلح در شهرستان پاکدشت نیز خبر داد و گفت:‌ دو زورگیر که با تهدید سلاح سرد درمحدوده پاکدشت اقدام به زورگیری، آدم ربایی و سرقت تلفن همراه کرده بودند دستگیر شدند.  

 جلیلیان در توضیح بیشتر این پرونده گفت: رسیدگی به این موضوع در پی مراجعه جوانی ۲۰ ساله  به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت و اعلام خصوص آدم ربایی و سرقت تلفن‌همراه در محدوده پاکدشت آغاز شد و با توجه به اینکه محل سرقت خارج از حوزه استحفاظی شهرستان ری و در محدوده فرمانده انتظامی شرق استان تهران بود اما به دلیل تکریم ارباب رجوع و با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان در محدوده پاکدشت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. در حین دستگیری یکی از سارقان با استفاده از سلاح سرد قمه به ماموران حمله کرد که مهار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره دلیل این اقدام نیز گفت:‌ متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار رقابت عاشقانه بیان کردند. برای این دو نفر نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *