برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بالاترین سطح/ خرم‌آباد کمبود تجهیزات دوومیدانی ندارد

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بالاترین سطح/ خرم‌آباد کمبود تجهیزات دوومیدانی ندارد

سادس/لرستان رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی لرستان در بالاترین سطح برگزار شد.

هاشم صیامی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: با تلاش‌های هیئت لرستان، خرم‌آباد از لحاظ سخت افزاری تنها شهر در کشور است که هیچ‌ کمبود تجهیزات دوومیدانی در آن نداریم.

وی بیان کرد: تجهیزاتی که توسط اسپانسر و حامی هیئت دو و میدانی استان و کمک اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان تهیه شده بود و البته پیست بسیار خوب خرم‌آباد باعث شد مسابقات قهرمانی کشور از لحاظ سخت افزاری شرایط خوبی را تجربه کند.

صیامی افزود: رقابت‌ خرم‌آباد اولین مسابقه دوومیدانی در سال ۱۴۰۱ بود و اینکه تمام استان‌های کشور در این مسابقه شرکت کرده و نزدیک به ۲۵۰ ورزشکار و مربی در این مسابقات حضور پیدا کردند، شرایط خوبی را شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: در بعضی از مواد اتفاقات خوبی را در این مسابقات رقم زده شد، اگر آن حد نصاب عالی که مدنظر فدراسیون و کارشناسان بود اتفاق نیفتاد ولی باید بپذیریم اولین مسابقه سال است و این ورزشکاران با حضور در چند مسابقه دیگر به آن مرز آمادگی رسیده و به رکوردهای خوب دست پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه قهرمان‌های بزرگی در این مسابقات حضور پیدا کردند که سرآمد آن‌ها احسان حدادی است، چون قهرمانان تاپ مانند احسان حدادی به دلیل درگیری در مسابقات کم حضور پیدا می‌کنند، ولی به خاطر مهمان نوازی خوب لرستان و خرم‌آباد دعوت را لبیک گفت و در مسابقات شرکت کرد و هیجان خوبی در حضور تماشاچیان داشتیم.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران لرستانی برای نظم در برگزاری، تجهیزات سخت‌افزاری و پذیرایی مسابقات تشکر کرد و گفت: هیئت دو و میدانی لرستان در این چند سال تلاش زیادی کرده و با دل و عشق کار می‌کنند و در این مسابقات نیز شاهد قهرمانی لرستان بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *