برگی‌زر: سیاست ما در نیم فصل دوم ثبات موقعیت است


هادی برگی زر پدیده

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: قصد داریم هماهنگی و شرایط نیم فصل اول را حفظ کنیم.

به گزارش سادس، مدیرعامل باشگاه پدیده درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: تمرینات از روز شنبه شروع شده و تیم پدیده نیز دیروز به اصفهان سفر کرد تا اردویی سه روزه در آنجا داشته باشد و در روز جمعه نیز دیداری تدارکاتی با تیم ذوب آهن خواهد داشت. پس از آن تیم به مشهد بازمی‌گردد تا خود را برای دیدار با سپاهان در ۲۴ دی آماده کند.
وی ادامه داد: براساس جلسات مختلف و آنالیز کادرفنی تمایل در جذب بازیکن جدید در بخش هجومی تیم بود. سیاست ما بر ثبات موقعیت است و می‌خواهیم ثبات و هارمونی نیم فصل اول را حفط کنیم.
برگی زر تصریح کرد: مشکل تیم پدیده در گلزنی است و قصد داریم آن را حل کنیم. با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم. مهرداد بایرامی، کریم اسلامی، فرشید باقری و هادی عقیلی بازیکنانی هستند که با آنها مذاکره کرده‌ایم و از این جمع ۲ یا ۳ بازیکن جذب خواهند شد. قرارداد بازیکن خارجی تیم، ویکروم نیز سه‌شنبه بسته شد.
مدیرعامل باشگاه پدیده درباره جدایی خرسندنیا از تیم عنوان کرد: این بازیکن صحبت‌هایی با باشگاه داشت و انتظارات خود را عنوان کرد که البته شاید به حق بود و تمایل داشت به تیمی برود که بیشتر به بازی گرفته شود، پس از جلساتی با مهاجری و کادر فنی با جدایی وی موافقت شد و غیر از این بازیکن خروجی دیگری نداریم.
وی افزود: پدیده از ۷ بازی پایانی در نیم فصل اول ۸ امتیاز کسب کرد که البته دلیل آن تعداد بازی‌های سخت پشت سر هم بود. اما برای نیم فصل دوم روزهای خوبی پیش بینی می‌کنیم.
برگی زر درخصوص توقع باشگاه از مدیران و مسئولان اظهار کرد: قطعا با شناخت شرایط اقتصادی، توقع کمک مالی از مسئولان شهری و استانی نداریم ولی قطعا حضور معنوی آن‌ها، ما را دلگرم می‌کند و باعث رونق می‌شود. در کنار آن باشگاه پدیده در تلاش است فعالیت‌های فرهنگی بیشتری نیز انجام دهد که می‌توان به حضور تیم پدیده در مراکز خیریه و یا مدارس مناطق محروم اشاره کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *