خانواده ها مهمترین عنصر در حفظ امنیت اخلاقی جامعه هستند

مشاور عالی فرمانده ناجا با بیان اینکه خانواده ها مهمترین عنصر در حفظ امنیت اخلاقی جامعه هستند، گفت: وجود امنیت و آرامش مطالبه همه مردم است.

به گزارش سادس، سردار سرتیپ دکتر بهرام نوروزی، مشاور عالی فرمانده ناجا در کارگاه آموزش و تحول کلانتری و پاسگاه های گیلان که با حضور مسئولان انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکت های زیادی را نصیب ایران اسلامی کرده است، اظهار کرد: وجود امنیت پایدار در ایران اسلامی از برکت های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندانی که نسبت به مسائل پیرامون و آینده خود بی‌تفاوت باشند و همه امور را به دیگران محول کنند باید منتظر آسیب های آینده باشند، افزود: وجود امنیت و آرامش مطالبه همه مردم است.

وی با یادآوری اینکه ماموریت های پلیس باید با دقت و نظارت انجام شود، گفت: پلیس باید با بهترین عملکرد، زیباترین خاطرات را در ذهن مردم باقی بگذارد.

سردار نوروزی احترام به قانون و رعایت احترام متقابل در بین شهروندان را یکی از ویژگی های مهم جامعه پیشرفته دانست و اضافه کرد: پلیس باید با مجرمان مقتدر و با شهروندان با مهربانی و عطوفت رفتار کند.

مشاور عالی فرمانده ناجا امنیت اخلاقی را یکی از مولفه های امنیت اجتماعی دانست و ادامه داد: خانواده ها مهمترین عنصر در حفظ امنیت اخلاقی جامعه هستند.

سردار نوروزی با تاکید براینکه برهم زدن عفت عمومی و امنیت اخلاقی ناامنی را در پیش خواهد داشت، یادآورشد: نیروی انتظامی نیز باید در این عرصه فعالیت مقتدری داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی با یادآوری اینکه دولت و ملت باید در پیشرفت کشور مکمل یکدیگر باشند، ادامه داد: بکارگیری دانش و تجربه حافظ امنیت کشور است.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فرهنگ های غنی ایرانی اسلامی دانست و افزود: برپا نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب پیشرفت فرهنگی و اجتماعی جامعه می شود.

سردار نوروزی، نیروی انتظامی را یکی از ارکان قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ایمان به خدا و صداقت در خدمت گذاری، مهمترین ویژگی نیروهای همیشه پیروز است.

مشاور عالی فرمانده ناجا بیکاری و وضعیت اقتصادی و تهاجم های فرهنگی را مهمترین علت نا امنی اخلاقی در جامعه خواند و ادامه داد: همه آسیب های اجتماعی برای جلوگیری باید ریشه یابی شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *