اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اقدام به خود کشی زنی در اهواز با تلاش نیروهای آتش نشانی ناکام ماند.
به گزارش سادس به نقل از حوادث جام نیوز، مقصود حق شناس، اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر اقدام به خودکشی زنی داده شد.

 

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات در محل حاضر و مشاهده کردند زنی حدودا ۳۲ ساله با قفل کردن در خانه و باز کردن شیر گاز و مصرف دارو، قصد اقدام به خودکشی را دارد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ماموران با تجربه در کمترین زمان با بستن شیر گاز اصلی و باز کردن درب خانه، فرد مذکور را از خانه خارج و به آمبولانس اورژانس مستقر در محل انتقال دادند.

 

حق شناس بیان کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و نردبان شرکت داشتند.

 

منزل مسکونی به علت نشت  گاز پیک نیک دچار حریق شد

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: شب گذشته نیز با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد آتش سوزی در منطقه کورش اطلاع داده شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری کردند.

 

حق شناس خبر داد: در این حادثه خساراتی  به منزل وارد شد ولی به لطف خدا صدمه جانی به همشهریان وارد نشد.

 

وی عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نشت و حریق  گاز پیک نیک اعلام شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *