توقيف تريلر حامل 20 تن خشكبار قاچاق در نرماشير

فرمانده انتظامي”نرماشير” از توقيف يک دستگاه تريلر ترانزيت حامل 20 تن خشكبار قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبرداد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ”حسين يوسف آبادي”  گفت:در راستاي اجراي طرح مبارزه با پديده قاچاق کالا،ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري در مسير “نرماشير-بم”به يک دستگاه تريلر کشنده اسكانيا که از جنوب شرق كشور به سمت تهران در حرکت بود،مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 20 تن خشكبار قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي کشف شد،افزود: ارزش اين محموله توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد ريال اعلام شده است.

يوسف آبادي با اشاره به تلاش شبانه روزي پليس در برخورد قاطعانه با قاچاق كالا، افزود: دراقدامي ديگر ماموران کلانتري”عزيز آباد” اين فرماندهي،هنگام گشت زني هدفمند در سطح حوزه استحفاظي ،يك اتوبوس مسافربري حامل کالاي قاچاق را در مسير فرعي روستاي “علي آباد” توقيف و در بازرسي از آن12هزار نخ سيگار قاچاق به همراه 31 جعبه ليمو ترش و تعدادي وسايل آرايشي به ارزش تقريبي 110ميليون ريال که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود را کشف كردند.

يوسف آبادي با اشاره به دستگيري چهار قاچاقچي و توقيف دو دستگاه وسيله نقليه ،گفت: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده ،جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور مي زند که در اين خصوص پليس با تمام توان و ظرفيت خود در اجراي فرامين مقام معظم رهبري براي مبارزه با قاچاق كالا برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *