كشف 10 ميليارد اموال مسروقه از باند 8 نفره سارقان در اصفهان

اعضاي يك باند هشت نفره كه اقدام به سرقت از كارگاه ها، مرغداري ها و چاه هاي كشاورزي استان مي كردند در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان برخوار دستگير و نزديك به 10 ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان كشف شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “علي صادقي”  اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت ترانس برق از كارگاه هاي صنعتي در سطح شهرستان، موضوع با اولويت در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت و با انجام اقدامات تخصصي براي كارآگاهان محرز شد كه باندي حرفه اي در پشت پرده اين سرقت ها قرار دارد.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين باند با شناسايي سوژه هاي خود که عمدتا کارگاه ها ، مرغداري هاي متروکه و ترانسهاي نزديک چاه هاي کشاورزي بودند اقدام به سرقت نموده و در صورت وجود نگهبان ،اقدام بستن دست و پاي آنها نموده و پس از سرقت لوازم موجود در کارگاه با تخريب ترانسهاي برق، مس هاي موجود در آن را سرقت و از محل متواري مي شدند.

سرهنگ صادقي گفت: در ادامه تحقيقات كارآگاهان دريافتند اين افراد با تغيير مکان، سرقت هاي خود را در محدوده شهرهاي اصفهان، شاهين شهر، برخوار و اردستان انجام مي دادند.

اين مقام انتظامي آخرين اقدام تبهكارانه اين باند را سرقت قريب به 2 تن اتصالات راه آهن اعلام کرد و اظهار داشت: با هوشياري و اقدام سريع وبه موقع ماموران متهمان حين انتقال اين محموله به محاصره پليس در آمده و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان برخوار گفت: با اعترافات صورت گرفته مخفيگاه سارقان كه کارگاه چوبي در حومه شهر اصفهان بود شناسايي و در بازرسي از آن اموال مسروقه از قبيل يخچال، ال سي دي، کولر ، گوشي موبايل و کابل مسي کشف شد.

سرهنگ صادقي ارزش اموال مسروقه كشف شده از اين باند را نزديك به 10 ميليارد ريال تخمين زد و گفت: متهمان تا کنون به 11 فقره سرقت اعتراف كردند كه پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند اما تحقيقات براي كشف ابعاد ديگري از فعاليت هاي مجرمانه اين باند در شهرستان هاي استان و يا استان هاي ديگر كشور همچنان ادامه دارد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *