قدرداني ويژه فرماندار قرچک از زحمات و تلاش بي وقفه پليس شرق استان تهران

فرماندار شهرستان قرچک در حاشيه آغار طرح عمليات مشترک ذوالفقار 95 از زحمات کارکنان پليس در تامين نظم و امنيت مطلوب، در سطح استان به ويژه شهرستان قرچک قدرداني کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،بامداد امروز مهندس “مرسل پور ” در حاشيه آغار طرح عمليات مشترک ذوالفقار 95 در جمع کارکنان انتظامي که با حضور سردار “ناظري” در ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان قرچک برگزار شد ضمن اشاره به امنيت پايدار در کشور از اقدامات و زحمات شبانه روزي پليس در تامين نظم و امنيت، پيشگيري از جرايم و انتظام بخشي مطلوب در شرق استان تهران قدرداني کرد.

وي افزود: پليس مايه آرامش و همدلي مردم است و افتخار همه ما اين است که در زير لواي ولايت فقيه و مقام معظم رهبري “مدظله العالي”، مسئوليت داشته و خادم ملت هستيم.

مهندس مرسل پور خاطرنشان کرد: پليس امروز، پليس ولايت مدار و با بصيرت، متفکر و حافظ امنيت مردم در عرصه اجتماعي است و پاسداري از ارزش هاي اسلامي و انقلابي، بزرگترين وظيفه نيروي انتظامي مي باشد.

فرماندار قرچک در پايان ضمن قدرداني ويژه از فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران تصريح کرد: فرمانداري ، همواره خود را در کنار پليس و همسو با اهداف والاي اين نيروي مقدس و تامين امنيت، وظيفه همگاني مي داند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *