انهدام باند سارقان بيش از 200 رأس دام در اصفهان

اعضاي يك باند 6 نفره كه اقدام به سرقت بيش از 200 رأس دام در شهرستان هاي مختلف استان كرده بودند حين انجام سرقت توسط كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ”ستار خسروي” رئيس پليس آگاهي استان اظهار داشت: در پي وقوع سرقت احشام در شهرستان هاي غربي، شمالي و شرقي استان و اعلام شكايت دامداران به پليس موضوع به صورت ويژه در دستوركار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه سارقان با خراب کردن ديوار دامداري و گله داري ها اقدام به سرقت احشام دامداران كرده و سپس به وسيله يك دستگاه خودرو از شهر خارج مي گردند كه با اقدامات ويژه و تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي استان مخفيگاه اعضاي باند 6 نفره سارقان در يكي از شهرستان هاي استان مورد شناسايي قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: كارآگاهان در ادامه متوجه شدند كه سارقان در شب يكي از ايام تعطيلات قصد انجام سرقت ديگري را دارند كه با هوشياري و اقدام به موقع و به هنگام ماموران سه نفر از اعضاي اين باند حين انجام سرقت دستگيرشدند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: با دستگيري متهمان، سه همدست ديگر آنان نيز به فاصله 3 ساعت بعد در مخفيگاه خود دستگير و به پليس آگاهي استان انتقال داده شدند.

وي با بيان اينكه از اين سارقان تعداد 21 راس دام كشف شده است گفت: متهمان در ظرف سه ماه فعاليت مجرمانه اي كه داشتند بيش از 200 رأس سرقت دام را در شهرستان هاي مختلف به سرقت برده بودند كه تحقيقات براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد.

رئيس پليس اگاهي استان با بيان اينكه سرقت احشام يكي از جرايمي است كه براثر سهل انگاري مالباختگان در سطح استان رخ مي دهد بيان داشت: با دستگيري اين باند ميزان سرقت احشام 78 درصد كاهش پيدا كرده است كه با تلاش هاي صورت گرفته و افزايش مهارت دامداران اميدواريم اين رقم جرم را در استان به صفر برسانيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *