کشف ۲۰۰ کیلو حشیش در یک عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش در یک عملیات مشترک با پلیس استان فارس و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “حاجی محمد مهدیان نسب” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که با شگردهای پیچیده ای اقدام به انتقال و جابجایی مواد مخدر از استان های جنوب و جنوب شرقی به استان های مرکزی و غربی می کردند، شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در پی تحقیقات به عمل آمده ، دریافتند که باند مذکور قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع حشیش را دارد که با توجه به اطلاعات کسب شده در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خودرو حامل این محموله در یکی از محور های مواصلاتی توقیف شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو  ۲۰۰ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه تلاش پلیس جهت دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، اظهار داشت: عملیات های مشترک فرا استانی نمادی از رشد، بلوغ و بالا بودن سطح تعامل اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به باندها و شبکه های مواد مخدر می باشد که بنحو هدفمندی در سطح ناجا در حال اجرا می باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *