کشف 200 کيلو حشيش در يک عمليات مشترک پليسي

فرمانده انتظامي استان از کشف 200 کيلوگرم حشيش در يک عمليات مشترک با پليس استان فارس و دستگيري يک قاچاقچي در اين رابطه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حاجي محمد مهديان نسب” در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر که با شگردهاي پيچيده اي اقدام به انتقال و جابجايي مواد مخدر از استان هاي جنوب و جنوب شرقي به استان هاي مرکزي و غربي مي کردند، شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در پي تحقيقات به عمل آمده ، دريافتند که باند مذکور قصد انتقال يک محموله سنگين مواد مخدر از نوع حشيش را دارد که با توجه به اطلاعات کسب شده در يک عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خودرو حامل اين محموله در يکي از محور هاي مواصلاتي توقيف شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: در بازرسي صورت گرفته از اين خودرو  200 کيلوگرم حشيش که به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و يک نفر قاچاقچي در اين رابطه دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با اشاره به اينکه تلاش پليس جهت دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد، اظهار داشت: عمليات هاي مشترک فرا استاني نمادي از رشد، بلوغ و بالا بودن سطح تعامل اطلاعاتي به منظور ضربه زدن به باندها و شبکه هاي مواد مخدر مي باشد که بنحو هدفمندي در سطح ناجا در حال اجرا مي باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *